In hoeverre vind jij dat je krachtig met jouw ondernemersverhaal naar buiten komt? Of, je personeel? Stel dat ik met hen zou praten, hoeveel mensen zullen mij met fierheid en kracht jouw verhaal vertellen?

Ik kom vaak in contact met ondernemers die heel organisch gegroeid zijn. Opeens hebben ze 4 à 5 man op de payrol staan. Maar een echt groeiplan lag er niet, laat staan dat er eentje ligt voor de toekomst. Op het moment dat wij met elkaar contact hebben, zitten ze met hun handen in het haar. Ze voelen dat de mensen waarmee ze werken niet helemaal gealigneerd zijn. En eigenlijk, als hij eerlijk is, weet hij ook niet zo goed waar hij naartoe moet.

Daarom heb ik Frnkly opgericht. Om ondernemers terug op hun missie te zetten. Om hen terug te brengen naar de kern van hun ondernemerschap, helderheid te brengen in de waarom zij doen wat ze doen en vanuit hieruit hun groeistrategie vorm te geven. En last, but not least: deze missie, deze visie en bijhorende strategie uit te dragen naar hun personeel zodat iedereen weet waar hij zijn schouders onder zet!

Ik breng mee: een hele toolbox aan methodes, ervaringen, kennis, opgedaan tijdens mijn corporate verleden en voornamelijk als business lead van een technologische startup.

  • Beschrijving opdracht
  • Communicatie
  • Voorwaarden van betaling
  • Professionaliteit
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Termijn
  • Professionaliteit
Operatie is mislukt!
Probeer het later opnieuw. Neem contact op met de klantenservice als het probleem zich blijft voordoen.
Wij maken gebruik van cookies om onze site en jouw ervaring te verbeteren. Door verder te gaan op onze site accepteer je ons cookiebeleid.
Meer weten