Terug

Steven

Vakgebied Project / Service desk Manager
Locatie Beverlo, BE
Profiel weergaven 1383

In 2011 ben ik als support engineer in de IT gestapt. Doorheen mijn carrière heb ik ervaring opgedaan als Project Manager en Service desk Manager. Mijn ervaring ligt in het opzetten van infrastructure projecten van A tot Z. Door de transitie te leiden van een interne service desk naar een externe service desk ben ik als service desk manager in contact gekomen met tal van ITIL-processen. Hierin heb ik na verloop van tijd Service Transition en service improvement onder mijn verantwoordelijkheid gekomen. Als ondersteunende factor heb ik certificatie altijd belangrijk gevonden.

Door mijn T-shaped profiel ben ik van veel markten thuis. Mijn veelzijdigheid is te zien door mijn certificaten in Leading safe tot een Prince 2 practitioner.

  • Beschrijving opdracht
  • Communicatie
  • Voorwaarden van betaling
  • Professionaliteit
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Termijn
  • Professionaliteit
Operatie is mislukt!
Probeer het later opnieuw. Neem contact op met de klantenservice als het probleem zich blijft voordoen.
Wij maken gebruik van cookies om onze site en jouw ervaring te verbeteren. Door verder te gaan op onze site accepteer je ons cookiebeleid.
Meer weten