Opmaken van contractvoorstellen betreffende jaarlijkse onderhouden in samenwerking met regionaal vertegenwoordigers en interne commerciële diensten, opmaken en opvolgen van aanbestedingen. • Administratieve opvolging van bestaande onderhoudscontracten • Facturatie van jaarlijkse premies en tussentijdse interventies. • Up-to-date houden van het klantenbestand • Opmaken en opvolgen van RSZ-aangiftes betreffende werken met contractanten (30bis – check-in-@-work). • Telefonische en schriftelijke communicatie naar klanten, onderaannemers en interne diensten zowel in het Nederlands, Frans als Engels.
Taken: • Administratieve opvolging van uitgevoerde opdrachten naar prestaties van de huishuidhulpen. • Opvolgen van elektronische ingaven betreffende de dienstencheques.
Onthaal van kandidaten, telefonisch contact met zowel klanten als uitzendkrachten • In functie van de aanvraag van de klant de geschikte kandidaat zoeken door middel van zowel het intern klantenbestand als online databases. • Administratieve opvolging: contractopmaak en sociale documenten.
Wil je CV's van professionals downloaden? Bekijk onze opties voor recruiters.