Terug

Remi

(5.0/5.0)
Locatie Wevelgem, West-Vlaanderen, BE
Tarief € 75 per uur
Profiel weergaven 5860
Provbal.com - sociaal mediaplatform provinciaal voetbal

Afbeelding: Provbal.com - sociaal mediaplatform provinciaal voetbal

Twee enthousiaste voetbalfanaten hadden de vraag om hun nieuwsplatform om te bouwen tot een sociaal mediaplatform. Na een grondige studie werd een focus gelegd op drie doelgroepen: spelers, trainers & fans. Deze kunnen hun voetbalervaringen delen en daarover hun eigen mening schrijven. Daarnaast is er een transfermarkt waar personen vacatures kunnen plaatsen en spelers zichzelf ter beschikking kunnen stellen op deze markt. Spelers, trainers & fans kunnen worden gevolgd door anderen, iedereen kan andere personen erkennen voor hun voetbal- / trainer- / fan skills. Dit is dan terug handig indien een speler of trainer zich op de transfermarkt waagt!

Trefpunt.vives.be - website voor studenten afstandsonderwijs

Afbeelding: Trefpunt.vives.be - website voor studenten afstandsonderwijs

Voor de Katholieke Hogeschool Vives kwam de vraag om een portaal te maken om de studenten die via afstandsonderwijs studeren in contact met elkaar te brengen. Het trefpunt geeft de studenten de mogelijkheid om met elkaar in contact te komen. Daarnaast kunnen ze zoeken wie bij hen in de buurt studeert & worden ze via het forum en de blogberichten op de hoogte gehouden van het laatste nieuws. De loginprocedure werd zo aangepast zodat iedere student zich kan aanmelden met hun studentenID. Deze procedure gebeurt op maat gemaakt en staat in contact met de servers van Vives. De website wordt beheerd dmv het Content Management Systeem & is inhoudelijk onderhouden door de medewerkers binnen Vives.

Lox-xocolates.be - Ambachtelijke chocolatier - shop

Afbeelding: Lox-xocolates.be - Ambachtelijke chocolatier - shop

De webshop van lox-xocolates was wat aan het slabakken. Verschillende functionaliteiten op front-end vlak hadden het begeven, waardoor gebruikers zo goed als onmogelijk hun gewenste doosje pralines of paaseitjes konden bestellen. Daarnaast was het beheer in de back-end een grote rompslomp, waarbij producten amper aanpasbaar waren en deze van tijd tot tijd zelfs niet opgeslagen werden. Frustratie alom. De volledige website werd gereviseerd om een meer dynamische website te creëren waarbij de chocolatier het beheer gemakkelijk op zich kon nemen zonder telkens de ontwikkelaar te moeten contacteren. De front-end werd geoptimaliseerd met nieuwe technieken. Het design kreeg een restyling om het gebruikersgemak te verbeteren, zowel op desktop als op mobiele apparaten. De back-end werd aangepakt zodat producten meer gespecificeerd konden worden en zodus éénmaal ingesteld hun eigen weg vinden op de front-end. Er werden nieuwe banners toegevoegd en een optimalisatie van het afbeeldings-beheersysteem. Een leuk en uitdagend project!

Operatie is mislukt!
Probeer het later opnieuw. Neem contact op met de klantenservice als het probleem zich blijft voordoen.
Wij maken gebruik van cookies om onze site en jouw ervaring te verbeteren. Door verder te gaan op onze site accepteer je ons cookiebeleid.
Meer weten