Gestandardiseerde Excel creëren om audits te laten afnemen binnen verschillende WZC. Deze data wordt samengevat in een PowerBI dashboard en een verslag in Word kan worden gegenereerd.
Een gestandardiseerde Excel creëren voor de accounts en financieel overzicht.
Het huidige facturatiesysteem in Access diende uitgebreid te worden ten einde de efficiëntie te verhogen. Zo werd een automatisch mail-systeem geïntegreerd en andere bugs opgelost.
Creatie van een Excel dashboard teneinde de financiële en fysieke gezondheid van het bedrijf in kaart te brengen
Een visualisatie van een datadump uit een ERP in Excel, met behulp van Power Query, Pivot Tables en Pivot Charts.
Het opstarten van 2 Access applicaties ten einde medische gegevens te verzamelen en te kunnen analyseren naderhand.
Op punt stellen van een Offerte systeem in Excel.
Access applicatie ontwikkelen om medische gegevens van patiënten bij te houden ten einde later statistieken op toe te passen.
Een Excel bestand ontwikkelen dat automatisch trainingsprogramma’s aanmaakt en exporteert in pdf-formaat. Dit baserende op een algoritme dat ontbrekende cursussen berekend.
VBA in een Powerpoint presentatie integreren
Access applicatie ontwikkelen om recepten, ingrediënten en hun desbetreffende prijzen bij te houden.
Automatisatie van een Excel bestand om aan uur registratie te kunnen doen.
Het op punt stellen van een dashboard in Power BI met betrekking tot verkoopsdata.
Creatie van een Excel bestand en mogelijkheid tot het exporteren van bepaalde data in dit document.
Ondersteunen van een Access database en deze verder op punt stellen om medische gegevens bij te houden van patiënten.
Een Excel toepassing samenstellen om hun productenlijst te automatiseren en de data van vorig jaar met de huidige samen te voegen tot een nieuw, bruikbare export.
Aanmaken van een Access database voor het beheer van de verschillende waterpoelen in België.
Het aanmaken van allerhande macro’s in Excel om het werk dusdanig te verlichten
Ondersteuning op vlak van Excel en PowerBI.
Op dit moment gebruikt deze dienst een Excel bestand om de uur registratie te doen van hun personeel. Mijn taak bestaat erin dit document, tezamen met andere documenten, te integreren in 1 dynamische Excel. Dit document werkt met ingebouwde checks en geeft meerwaarde aan hun dienst. Het document is ook geüpgraded zodanig dat het andere data kan inlezen en exports genereert die kunnen worden ingelezen door hun andere applicaties.
Het omvormen van een bestaand, statisch formulier naar een dynamisch formulier in Excel welke de gegevens bijhoudt voor verdere analyse. VBA, conditional formatting, lay-out, Excel formules
Mensen, vanuit verschillende sectoren, begeleiden in de wondere wereld van Excel
Ik werd gecontacteerd om een bestaande database applicatie te optimaliseren. Hier naast werd ik gevraagd een nieuwe applicatie op te starten de administratie van een geleverde dienst binnen C&A op te volgen.
Het opbouwen van een Excel werkboek dat in staat was om data te analyseren, aan te passen en groeperen. Zie referentie voor de appreciatie van de klant.
Wil je CV's van professionals downloaden? Bekijk onze opties voor recruiters.