Gewerkt binnen het Corporate Innovation, Sustainability & Quality team. Corporate data governance program ontworpen, geïmplementeerd en geoptimaliseerd, dit wereldwijd uitgerold, gebruik makend van het Collibra platform voor het creëren van een data dictionary, het capteren van de data lineage, het documenteren van meta en reference data, het definiëren van business regels, etc. Conceptuele data modellen ontworpen en geïmplementeerd voor klanten, contacten en leveranciersdata. Business regels, data strategie en data kwaliteitsrapportering (gebruik makend van een centrale data hub) ontworpen, ontwikkeld, gedocumenteerd en geïmplementeerd voor klanten, contacten en leveranciersdata. Geavanceerde data analyses en visualisaties uitgevoerd (met R en Tableau), met focus op customer insights, klantensegmentatie, kortingsanalyse, kosten- en winstoptimalisatie. Operationele data management applicaties (gebruik makend van SAP, Salesforce & Excel) ontworpen, ontwikkeld en ge?
Gewerkt binnen het Corporate Innovation, Sustainability & Quality team. Corporate data governance program ontworpen, geïmplementeerd en geoptimaliseerd, dit wereldwijd uitgerold, gebruik makend van het Collibra platform voor het creëren van een data dictionary, het capteren van de data lineage, het documenteren van meta en reference data, het definiëren van business regels, etc. Conceptuele data modellen ontworpen en geïmplementeerd voor klanten, contacten en leveranciersdata. Business regels, data strategie en data kwaliteitsrapportering (gebruik makend van een centrale data hub) ontworpen, ontwikkeld, gedocumenteerd en geïmplementeerd voor klanten, contacten en leveranciersdata. Geavanceerde data analyses en visualisaties uitgevoerd (met R en Tableau), met focus op customer insights, klantensegmentatie, kortingsanalyse, kosten- en winstoptimalisatie. Operationele data management applicaties (gebruik makend van SAP, Salesforce & Excel) ontworpen, ontwikkeld en ge?
Gewerkt binnen het QA-team in de Belgische afdeling van Hilti. Data kwaliteitsmetingen, KPI's, visualisaties, dashboards en rapportering ontworpen, ontwikkeld, geïmplementeerd en geoptimaliseerd. Beheer en onderhoud van de kritieke klanten- en contactgegevens van de organisatie om als één enkel referentiepunt aan te bieden. Customer engagement verbeterd en maximale klantenbereik verzekerd door segmenteringstrategieën en territory realignments, implementatie van een eerlijk prijsbeleid, 1: 1 marketing mogelijk gemaakt en CRM-activiteiten geoptimaliseerd door big data gedreven rapporteringsoplossingen. Global Process Management System (Sharepoint) verbeterd, uitgebreid en aangepast en gericht op het verbeteren van specifieke business use cases. Dit alles binnen SAP- en Sharepoint-omgeving.
Wil je CV's van professionals downloaden? Bekijk onze opties voor recruiters.