Als assistente van de managing director is het mijn taak om zijn werk te vergemakkelijken en ervoor te zorgen dat hij het overzicht weet te behouden. Zo stond ik o.a. in voor: zijn agendabeheer; het opvolgen van zijn emailverkeer van A-Z; de organisatie van vergaderingen; de opvolging van de communicatie met het moederbedrijf in Frankrijk; de opmaak van PowerPoint-presentaties; het boeken van zakenreizen in het bedrijf; vertalingen van het Nederlands naar het Frans; …
Actief naar prospecten/klanten luisteren om samen hun opleidingsbehoeften in kaart te brengen en tot een maatoplossing te komen. Ik wenste voor mijn klanten een langetermijnpartner te zijn. Klanten/prospecten: telefonische contacten, bezoeken, onderhoud contacten, opvolging Offertes: opmaak inhoud en budgettering, juiste trainer op juist project voorstellen, opvolging Projecten: behoeftebepaling, inplannen opleidingen, opvolging backoffice, evaluatie projecten
Ik werkte hoofdzakelijk achter de schermen. Opleidingsvoorstellen uitwerken, de laatste hand aan de opleidingsmaterialen leggen, de website beheren … Ik gebruikte mijn administratieve talenten om de backoffice in goede banen te leiden. Administratief-organisatorisch werken in een mensgerichte omgeving was helemaal mijn ding! Klanten/prospecten: telefonische contacten, opvolging Offertes: opmaak inhoud (ook deelname aan aanbestedingen voor openbare sector), opvolging Projecten: inplannen opleidingen, bijwerken en lay-outen cursusmateriaal in het FR, NL & ENG, opmaak contracten, voorbereiding facturatie Administratie: vertalingen NL ↔ FR en NL → ENG van cursusmateriaal, website, voorstellen, correspondentie, nieuwsbrieven …; onderhoud van de website; opmaak en versturen van nieuwsbrieven; beheer databank klanten; opstellen van minutes van vergaderingen; telefonisch debiteurenbeheer.
Als assistente van een advocaat-vennoot en zijn team was het mijn taak om zijn werk te verlichten door het secretariaatswerk op mij te nemen alsook de facturatie, de correspondentie maar ook afspraken te maken en reizen in te plannen m.a.w. zijn agenda volledig te beheren.
Ter ondersteuning van 10 vertegenwoordigers beheerde ik hun agenda’s, de databank van de klanten, de stock medisch materiaal (bestelling, levering, facturatie, inventaris), marketing documentatie. Ik had zowel telefonische contacten met vertegenwoordigers als met ziekenhuizen.
Wil je CV's van professionals downloaden? Bekijk onze opties voor recruiters.