Toen aan het begin van 2020 de coronacrisis uitbrak, en alles stilviel, bleef Leicon niet bij de pakken zitten. Op vier weken tijd werd een volledig afgewerkt product ontwikkeld, de Swimlanes. Om de marktpositie te verstevigen, bouwden we een volledige merkidentiteit, die zowel de recreatieve als competitieve zwemmer zal inspireren. Bekijk het volledige project via https://zengraphic.be/showcase/swimlanes/
De oogartsen van Oculus wilden hun patiënten via een stijlvolle brochure informeren over hun behandelingen. "Maar we hebben niet echt een vaste huisstijl, enkel ons logo", klonk het bij de introductie. Bekijk het volledige project via www.zengraphic.be/portfolio/brochure-oculus
Voor Jurizon engageerden wij ons in het denkproces richting een nieuwe en frisse naam, die afstapt van de klassieke associatie van namen. Het gele schijfje op de "I" in het logo is een knipoog naar de "Zon" en het spreekwoordelijke puntje op de i. Bekijk het volledige project via www.zengraphic.be/portfolio/jurizon-huisstijl
De focus van Partyspace ligt op het ontwikkelen en aanbieden van feesttenten, promotietools en toebehoren die op een eenvoudige manier kunnen opgezet worden en gemakkelijk transporteerbaar zijn. Alles gebeurt steeds met de kernwaarden "kwaliteit", "integriteit" en "innovatie" in het achterhoofd. Bekijk het volledige project via www.zengraphic.be/portfolio/partyspace-rebranding
Via het think-feel-act-principe wil Elke haar geheel eigen identiteit laten doorschijnen in haar aanpak als digitaal coach met Spinwise.. Bekijk het volledige project via https://www.zengraphic.be/portfolio/spinwise-branding