Gestart als administratieve kracht bij een firma in Mechelen. Taken zijn daar opnemen van telefoon, noteren van bestellingen, verwerken van de webshopbestellingen, klanten verdere helpen in de showroom en aan de kassa. Inboeken van facturen.
Gestart met een lange opdracht bij een telesecretariaat, daar opnemen van telefoons voor medische beroepen en kleine KMO’s, inplannen in agenda’s en algemene administratie
• Administratie van eigen bedrijf • Volgen van cursussen Wordpress beginners en gevorderden, Photoshop, Indesign, Css en HTML
Hulp op afdeling boekhouding • Inboeken van banken. • Inboeken van binnenkomende leveranciersfacturen. • Facturen opstellen voor de klanten. • Aanvragen voor credietnota’s nakijken en verder afhandelen. Loonadministratie voor de bediende en arbeiders Inspringen aan balie Opleiding geven aan nieuwe collega’s
Aankoop van diverse kleine bouwmaterialen. Opvolging van stock Prijsoffertes van leveranciers aanvragen en vergelijken. Inspringen bij receptie
• Technische info verschaffen over een aantal bouwmaterialen. • Telefonische contact met klanten voor aannemen van orders. • Orders via telefoon, mail of fax verder verwerken. • Opmaak van tarieven. • Allerlei administratieve taken zoals oa post uitdelen en versturen,
• Orderverwerking voor Duty Free en Travel Retail, coördinatie over de orderverwerking voor onze afdeling België, Luxemburg en Nederland. • Debiteurenbewaking. • Stockbeheer • Jaarbevestigingen ivm prijzen opstellen voor verschillende klanten. • Telefonisch klanten te woord staan voor noteren van bestelling, behandelen van diverse klachten.
Wil je CV's van professionals downloaden? Bekijk onze opties voor recruiters.