Bij SportaMundi ben ik momenteel nog vast in dienst. Vanaf april zullen zij één van mijn opdrachtgevers worden. Bij SportaMundi sta ik in voor: facturatie, debiteurbeheer, financiën, voorbereiding boekhouding per kwartaal, personeelsbeheer (loonadministratie, contractopmaak, ...), overige administratieve taken. In het verleden deed ik ook aan projectondersteuning bij hen, met name het project SportKompas.
Bij BeAligned bood ik eveneens administratieve ondersteuning als freelancer. Ik maakte daarbij de overgang naar Grant Thornton Consultancy en nadien Threon mee. Ik had een ruim takenpakket: facturatie, contractopmaak, personeelsadministratie (loonbeheer, verlof, ziekte, RVA-dossiers, ...), brieven opmaken, post verwerken, archief, klassement, voorbereiding boekhouding per kwartaal, telefonie, klantcontact, agendabeheer management, events voorbereiden, zakenreizen organiseren, enz...
Bij advocatenkantoor Bloom ging ik eveneens aan de slag als freelancer via DM Admin. Ik stond in voor het debiteurbeheer en de opmaak van brieven.
Ook bij Imagicasa werkte ik als freelancer via DM Admin. Ik stond voornamelijk in voor leadopvolging, blogs, nieuwsbrieven, websitebeheer en facturatie.
KwadrO Zottegem bestaat intussen niet meer, maar was mijn eerste opdrachtgever binnen DM Admin (freelance ondersteuning) en dit voor geruime tijd. Ik stond in voor leadopvolging, klantopvolging, facturatie, interne administratieve taken en parttime receptie.
DM Admin was mijn eenmanszaak waarbinnen ik Freelance administratieve ondersteuning bood aan tal van bedrijven. Dankzij DM Admin kon ik groeien als administratief assistent en door de variatie aan sectoren en bedrijven leerde ik veel en snel bij. Dit was een verrijkende ervaring. Ik som hier verder enkele van mijn grotere klanten op. Verder deed ik ook de administratie van enkele eenmanszaken zoals TW Verstraeten dakwerken, Kevin Pandelaere loodgieter, advocate Catharina Janssens, enz...
Hier deed ik mijn eerste ervaring op in de administratie en werd ik intern opgeleid door directie, de marketing afdeling en de boekhoudkundige afdeling. Naast administratieve - en marketingondersteuning deed ik ook een deel orderverwerking in Navision.
Wil je CV's van professionals downloaden? Bekijk onze opties voor recruiters.