Hallo, ik ben Sheila, 36 jaar en een echt mensen-mens. Met mijn Bachelor Hotelmanagement en een lerarenopleiding op zak, vulde ik mijn carrière al groeiend in als receptioniste, management assistant, assistant manager en later hotelmanager. In al deze functie werd ik, heel cliché, een administratieve duizendpoot;
Onthaal, boekhouding, HR-processen en sociale wetgeving, sales, marketing, coaching & opleiding, reporting, analyses opmaken, klachtenbehandeling, enz ... een administratief totaalpakketje.
Om de uitdaging compleet te maken, hebben mijn man ik ondertussen ons eigen bedrijf opgericht waarin we 2 horecazaken uitbaten en vanuit onze professionele ervaring steeds verder op zoek gaan naar nieuwe uitdagingen.
Wie weet kan ik mijn steentje binnenkort bijdragen in uw bedrijf?

  • Beschrijving opdracht
  • Communicatie
  • Voorwaarden van betaling
  • Professionaliteit
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Termijn
  • Professionaliteit
Operatie is mislukt!
Probeer het later opnieuw. Neem contact op met de klantenservice als het probleem zich blijft voordoen.
Wij maken gebruik van cookies om onze site en jouw ervaring te verbeteren. Door verder te gaan op onze site accepteer je ons cookiebeleid.
Meer weten