Experte in klantgericht denken en doen. Ervaring in strategische trajecten, customer journey mapping, customer retention plannen, customer culture.

Je kan bij mij terecht voor:
- losse advies sessies
- opstellen klant luister plannen (enquêtes, panels, onderzoek)
- journey mapping workshops en journey mapping oefeningen
- metrics (hoe klanttevredenheid meten)
- cultuur oefeningen en advies (hoe iedereen mee krijgen)

Daarnaast ben ik een gepassioneerd marketeer en schrijver. Van webcopy tot sociale media beheer en content op maat van jouw doelgroep, ik schrijf graag mee aan je verhaal!

  • Beschrijving opdracht
  • Communicatie
  • Voorwaarden van betaling
  • Professionaliteit
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Termijn
  • Professionaliteit
Operatie is mislukt!
Probeer het later opnieuw. Neem contact op met de klantenservice als het probleem zich blijft voordoen.
Wij maken gebruik van cookies om onze site en jouw ervaring te verbeteren. Door verder te gaan op onze site accepteer je ons cookiebeleid.
Meer weten