Terug
Beschikbaar

Ben een administratieve duizendpoot met een IT achtergrond die dagelijks met de computer bezig is.

Office programma’s (Excel, Word, Outlook,…) hebben dan ook nog zeer weinig geheimen voor mij. Een financieel plan uitwerken? Agendabeheer? Andere administratieve taken? Allemaal geen enkel probleem en met vele jaren ervaring!

Daarnaast heb ik ook een IT achtergrond waardoor ik computers langs binnen en langs buiten ken. Maar ook het ontwerpen en hosten van websites en webshops is voor mij zeer goed gekend.

Om af te sluiten is dit alles te combineren met mijn management ervaring. Heb al verschillende jaren ervaring in retail-management waarbij ik reeds meerdere vaardigheden heb ontwikkeld als leidinggevende. Denk bijvoorbeeld aan personeelsbeheer (HR), audits, planning, sturen en coachen van werknemers (ervaring met teams tot 70 werknemers),…

Samengevat heb ik dus 3 specialisaties die mooi in elkaar vloeien als Freelancer:

Ik kan uw bedrijf administratief bijstaan bij grote en kleine taken;
Ik kan uw bedrijf helpen met ICT problemen en/of projecten;
Ik kan uw bedrijf bijstaan met management advies.

Dit alles kan als een all-in-one pakket of afzonderlijke als taak. Alles is mogelijk en bespreekbaar. Daarnaast is bijleren ook een hobby van mij waardoor ik ook nieuwe zaken snel en graag opneem.

Via het tabblad CV kan u mijn ervaringen specifiek terugvinden. Neem gerust contact op voor meer informatie :)

  • Beschrijving opdracht
  • Communicatie
  • Voorwaarden van betaling
  • Professionaliteit
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Termijn
  • Professionaliteit
Operatie is mislukt!
Probeer het later opnieuw. Neem contact op met de klantenservice als het probleem zich blijft voordoen.
Wij maken gebruik van cookies om onze site en jouw ervaring te verbeteren. Door verder te gaan op onze site accepteer je ons cookiebeleid.
Meer weten