Terug

Lies

Vakgebied Office management, marketing, communicatie & vertaalwerk
Locatie Zoersel, Antwerpen, BE
Tarief € 55 per uur
Profiel weergaven 595

Na het behalen van mijn 2 bachelor diploma's "Meertalig Management Assistant" en "Marketing" heb ik reeds 17 jaar werkervaring kunnen opbouwen binnen de domeinen 'office management, marketing, communicatie en vertaalwerk van Nederlands naar Frans & Engels. Ook de verschillende computerprogramma's zoals o.a. Microsoft Office, Reference Manager, Introlution, Adobe Photoshop en Lightroom zijn zeer bekend terrein voor me. Ook heb ik de nodige kennis kunnen vergaren met het beheren van diverse sociale media-kanalen zoals Facebook, Instagram, Google Mijn bedrijf, Pinterest, LinkedIn en Twitter. Ik heb een zeer goede kennis van Engels & Frans en een goede kennis van Duits. Daarnaast heb ik ook een basiskennis HTML voor de update van websites. Na mijn 4 jaar hogeschoolstudies heb ik ook 3 jaar avondschool ********** gedaan.

Persoonlijk ben ik heel nauwkeurig, punctueel en zelfstandig. Ik werk de nodige opdrachten af met een sterk oog voor detail.

Ik ben steeds bereikbaar via ************ of via 0474/74.37.75

  • Beschrijving opdracht
  • Communicatie
  • Voorwaarden van betaling
  • Professionaliteit
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Termijn
  • Professionaliteit
Operatie is mislukt!
Probeer het later opnieuw. Neem contact op met de klantenservice als het probleem zich blijft voordoen.
Wij maken gebruik van cookies om onze site en jouw ervaring te verbeteren. Door verder te gaan op onze site accepteer je ons cookiebeleid.
Meer weten