Heb jij nood aan iemand die jouw administratieve en tijdrovende taken uit handen neemt zodat je meer tijd hebt voor de uitbouw van je bedrijf, sales, privé, ... ?

Dan help ik jou met veel plezier door jouw administratieve taken over te nemen, zodat je zelf meer tijd over hebt om andere dingen te doen.

Met mijn Bachelor Office Management en 10 jaar ervaring in administratie, ben ik een manusje van alles dat op verschillende taken kan ingezet worden.

/ Punctueel - Nauwkeurig - Communicatief - Enthousiast /
/ Nederlands - Engels - Frans /

Je kan bij mij dus terecht voor allerlei administratieve zaken zoals:
- beheer van mailbox
- agenda beheren en afspraken plannen
- opmaak offertes
- opstellen facturen en betalingen nakijken
- audioverslagen uittypen
- klantencontact ( NL - ENG - FR )
- data input
- en nog zoveel meer !

Ik leer snel nieuwe systemen aan, dus als jij met een specifiek systeem of met een bepaalde software werkt, vormt dat geen probleem.

Ook ben ik gepassioneerd door het schrijven van teksten.

Contacteer me gerust om te kijken of er een match is.

Tot snel!

  • Beschrijving opdracht
  • Communicatie
  • Voorwaarden van betaling
  • Professionaliteit
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Termijn
  • Professionaliteit
Operatie is mislukt!
Probeer het later opnieuw. Neem contact op met de klantenservice als het probleem zich blijft voordoen.
Wij maken gebruik van cookies om onze site en jouw ervaring te verbeteren. Door verder te gaan op onze site accepteer je ons cookiebeleid.
Meer weten