Terug

Kristel

Locatie Ottenburg, Vlaams-Brabant, BE
Tarief € 45 per uur
Profiel weergaven 1324

Gespecialiseerd in HR & Office management.
Sinds meerdere jaren actief als freelancer voor start-ups en kmo's die nood hebben aan administratieve hulp zoals:
- Payroll
- Wagenpark
- Facturatie
- Voorbereiding boekhouding
- Provisies
- Banken boeken
- Beheer KMO-portefeuille als dienstverlener
- Organisatie events
- Algemene administratie

  • Beschrijving opdracht
  • Communicatie
  • Voorwaarden van betaling
  • Professionaliteit
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Termijn
  • Professionaliteit
Operatie is mislukt!
Probeer het later opnieuw. Neem contact op met de klantenservice als het probleem zich blijft voordoen.
Wij maken gebruik van cookies om onze site en jouw ervaring te verbeteren. Door verder te gaan op onze site accepteer je ons cookiebeleid.
Meer weten