7 jaar ervaring als Management & Finance Assistant.
All-round opdrachten met focus op:
HR (iswm sociaal bureau), planning opdrachten personeel, project managent, office management & facturatie (aankoop + verkoopfacturatie, inboeken visa afschriften, coda bestanden verwerken, betalingen uitvoeren,...)

Specialisaties: horeca (witte kassa-systemen volledige registratie), zakenreizen, internationale contacten, project management, budgetbeheer, agendabeheer zaakvoerder, financieel management

Daarvoor 5 jaar ervaring als aankoopassistent grondstoffen voor grootschalig productie-bedrijf.

Zie mijn Linked-In profiel voor details.

Kennis van: MS Office, SAP, VIM (vendor invoice management), Ariba, Navision, ERP, fleet, Engels (uitstekend), Frans (middelmatig), Duits (middelmatig). Basis Indesign & Photoshop. Basis boekhouden (eindaangiftes door boekhoudkantoor)

  • Beschrijving opdracht
  • Communicatie
  • Voorwaarden van betaling
  • Professionaliteit
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Termijn
  • Professionaliteit
Operatie is mislukt!
Probeer het later opnieuw. Neem contact op met de klantenservice als het probleem zich blijft voordoen.
Wij maken gebruik van cookies om onze site en jouw ervaring te verbeteren. Door verder te gaan op onze site accepteer je ons cookiebeleid.
Meer weten