Bouwend op ruim 14 jaar tewerkstelling in groothandel bij verschillende bedrijven, en doorgegroeid van commercieel medewerker naar aankoopverantwoordelijke & boekhoudkundig beheer contracten, ben ik de ideale partner voor diverse administratieve, commerciële en andere ondersteunende diensten.
Ruime ervaring in verkoopsadministratie, databasebeheer, volledige aankoopproces (incl transport & douane), sales support, assistentie in boekhouding, ERP pakketten (SAP, Lisa, DBfact,...), rapportering & analyse, optimalisatie processen, enz.
Zoekt u tijdelijke/deeltijdse vervanging, heeft u plotse piek of project (implentatie ERP, digitalisering,...), of komt u net dat beetje capaciteit tekort voor flexibele samenwerking op langere termijn, contacteer me gerust voor aangepast voorstel.

  • Beschrijving opdracht
  • Communicatie
  • Voorwaarden van betaling
  • Professionaliteit
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Termijn
  • Professionaliteit
Operatie is mislukt!
Probeer het later opnieuw. Neem contact op met de klantenservice als het probleem zich blijft voordoen.
Wij maken gebruik van cookies om onze site en jouw ervaring te verbeteren. Door verder te gaan op onze site accepteer je ons cookiebeleid.
Meer weten