Terug

Geert

Vakgebied Customer Experience
Locatie Outgaarden, Vlaams-Brabant, BE
Profiel weergaven 1454

Ik begeleid bedrijven naar betere klantenervaringen, door te werken op volgende domeinen:
Strategie (Bepalen van unieke strategische positie binnen het marktlandschap. Vertaling naar programma's en projecten)
Research (Kwalitatief en kwantitatief klanten- en marktonderzoek als bron voor strategiche en operationele besissingen)
Design (Iteratieve co-creatie in agile mode. Customer journey mapping, design & implementation)
Measurement (Ad hoc meting of implementatie van structurene processmetingen e.g. NPS, CSAT, CES, etc.)
Governance (Implementatie van de meest geschikte organisatie-structuur en kpi's voor klantgericht ondernemen)
Culture (Implementatie & veranderingsmgt richting klantgericht ondernemen)

Binnen elk van deze domeinen heb ik project- en programma-ervaring van strategie tot en met implementatie.

  • Beschrijving opdracht
  • Communicatie
  • Voorwaarden van betaling
  • Professionaliteit
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Termijn
  • Professionaliteit
Operatie is mislukt!
Probeer het later opnieuw. Neem contact op met de klantenservice als het probleem zich blijft voordoen.
Wij maken gebruik van cookies om onze site en jouw ervaring te verbeteren. Door verder te gaan op onze site accepteer je ons cookiebeleid.
Meer weten